Torna el Festival Benèfic Mislata Somriu

Arranca la desena edició d’aquest festival benèfic, en favor de Creu Roja Mislata.

Torna el festival de Quera per excel·lència, un espai solidari, on els artistes i voluntaris, fan possible una gala cultural espectacular, que enguany se celebrarà el 14 de desembre al Centre Cultural Carmen Alborch.

Una jornada plena de música, actuacions i sobretot solidaritat. Mislata Somriu, torna amb una gran expectació, i un any més col·laborant amb moltes entitats que treballen per i amb la infància.

La temàtica que defendran els artistes sobre l’escenari, serà en favor de la lluita contra la pobresa infantil.  Comptem com en edicions passades en diferents associacions del municipi que aposten un any més per ser artistes solidaris.

Però com sempre, les sorpreses estaran garantides. I és que enguany, en relació amb els Drets de la infància i adolescència, tindrem diverses actuacions on la veu protagònica és la de la mateixa infància, amb una actuació ESTEL·LAR que vos anunciarem en poc de temps... referent NACIONAL.

A participar s’aprèn participant i a ser artista actuant. Per això en aquesta edició, hi haurà la possibilitat de formar part de l’esdeveniment, i celebrar així amb nosaltres la nostra tornada. Més de 300 butaques, estan esperant actuacions on la màgia, la música, el ball i l’actuació, entre altres, tindran cabuda.

Les persones interessades podran enviar-nos el seu vídeo gestion@asociacionquera.org amb nom i cognom de la candidatura, i ser menor de divuit anys per al moment de l’actuació.

Ací tens les BASES del CONCURS de talent SOMRIU!

Perquè ací la infància i adolescència, com a Quera, és l’autèntica protagonista.

Tornem amb la mateixa força de sempre, i amb ganes de sumar:

Sumar en drets,

Sumar en creativitat.

Per això, veurem diferents experiències, representacions en viu, de la qual el benefici anirà de manera íntegra a Creu Roja, que amb les seues accions pretén minvar la pobresa infantil.

I tu et sumes contra la pobresa infantil?

Et sumes a Mislata Somriu?

Et convidem a aquesta festa de la solidaritat. Perquè Mislata Somriu 2024, serà possible gràcies a tu!

Ens vegem, el 14 de desembre.

Pròximament, entrades disponibles.

Algunes notícies: